duminică, 28 decembrie 2008

O noapte pierduta...

Suna alarma…o inchid…arunc telefonul sa nu il mai vad…ma trezesc cu o durere de cap..ma ridic dar cad la loc..imi simt corpul greu..e ingrozitor sa te scoli..nu pot..si totusi trebuie..noroc cu nenorocita aia de alarma care ma scoala...imi suna telefonul...dar unde este?tot melodia hot and cold a lu katy perry...pe ecran apare tata care intreaba unde sunt si cand ajung acasa si evident ca se ofera sa ma duca acasa..s mai tarziu facand urat ca asteapta jos in masina dupa mine..de parca ar sta in frig...apare bunica rominei intreband ce fac si cand plec..ii spun ca vine tata..si ma duc sa fac un dush...nu ma mai duc sa mananc..totusi mutra bunicii rominei ma cam urmareste de parca ar crede ca as face ceva necurat..nici curat nu am mai facut ca tata ma astepta..desi romina lasase un bilet special...i-am spus doamnei la revedere i-am urat craciun fericit..si m-am krt..acasa..evident.. poate va intrebati ce cautam acasa la prietena mea cand ea lipseste..pai e poveste lunga...ieri ea si-a serbat ziua de nastere..intalnirea era in statie de metrou la 4..evident k eu nu am ajuns..ba din contra am ajuns la petrecere cu intarziere de vreo ora si jumatate..evident k dak nu intarzii nu s poate..cand am ajuns acolo..era o mare imbulzeala..erau peste 20 de persoane intr-un apartament din cotroceni..fiecare cu ce il doare..unii la tv..altii cu poze., cu chitara..iar altii..erau ocupati in dormitor:D (si aicea nu va ganditi la prostii=)) )...dormitorul=camera surorii rominei si a iubitului ei claudiu..care evident a fost devastata si cotrobaita..si patata de whisky..canapeaua din hol rupta..si gunoaie peste tot..si un laptop lipsa..asta am aflat dimineata=))....pe la 10 s-au carat mai toti invitatii..iar cei care mai ramaneau..in nr de 10 ne duceam in decebal la romina acasa..10 oameni inghesuiti intr-o camera pe jos si restul pe pat pana la 8 dimineata cand s-au carat 4 baieti..ce am facut se subantelege(si stati lin k nu ne-am futut in grup sau nmk d genul asta=)) )..si iar revin la expozitiune..in care sunt acasa si scriu aceasta plictistoare poveste..:) ah si am uitat un mic detaliu..aventura a continuat in mom in care a fost dat un laptop disparut care continea documente secrete...infractorii au fost gasiti si bagati bine in sperieti..defapt numai 1..laptopul a fost recuperat..si rominei i-a fost jurata sclavie pe veci ca sa nu se ajunga la politie=)))

2 comentarii:

Romina spunea...

pfoaaa=))stii...si eu am scis un doc in ziua aia=))cand tu mi-ai dat sa citesc ce ai scris prima data pe mess...a fost ca un dejavu=))oricum=))nice=))

Romina spunea...

scris*