joi, 26 martie 2009

Timpul

Timpul

Timpul nu exista el doar slujesteste.
Timpul este una dintre dimensiunile Universului, diferită de dimensiunea spaţială prin aceea că timpul ordonează evenimentele într-o succesiune ireversibilă.
Albert Einstein spunea ca „o ora petrecuta in compania unei fete dragute trece mult mai repede decat o ora petrecuta pe scaunul unui dentist.
Toti avem propriile noastre masini ale timpului.Unele ne duc inapoi,se numersc amintiri.Unele ne duc inainte,se numesv visuri.(Jeremy Irons)
Timpul trece, ne despoaie ca un hot si ne lasa suspinand in urma lui; dar singura comoara ce nu ne poate el fura este comoara suvenirilor. (Vasile Alecsandri)
Timpul e moarte, spatiul e lupta si miscarea e suferinta.(Mihai Eminescu)
Timpul exista pentru ca lucrurile sa nu se intample in acelasi timp.(Albert Einstein)
Timpul-marime fizica ireversibila nematerializata decat sub forma unui ticait(ceas) indefinite infinit chiar.(daca nu luam in calcul Biblia)
Urasc timpul si il urasc pentru ca ma “impedic de el”.Toti ne “impiedicam” in el.Timpul e ca o dreapta nemarginita..are o singura directie..merge merge si nu se mai opreste nu regreta si nu priveste nicodata inapoi.
Este indepent, individualist de nemanevrat imposibil de manipulat.Regretele noastre sunt de prisos.Timpul te provoaca, te calmeaza, te intareste si tot el te forteaza.Amintirile reprezinta trecutul(parte a timpului).Trecutul nu poate fi modificat nici macar sters el ramane neschimbat.Timpul masoara ore,zile,ani terestriidecenii,milenii,etc. pana cand s-ar preconiza dupa spusele apostolilor venirea lui Hristos pe Pamant la Judecata de Apoi.
Timpul reprezinta poarta catre Dumnezeu.El reprezinta vesnicul.Timpul este risipit de catre oameni ca si nisipul de la moara.Timpul e ca o clepsidra.Privesti cum se scurge si depinde de tine ce faci cu el pentru ca nu il putem opri oricata vointa am avea. Timpul ajuta vindeca dar tot el omoara si distruge.Timpul defineste viata timpul este ca o liana de care ne agatam.El trece iar noi trecatorii privim si trecem pe langa el

2 comentarii:

Romina spunea...

imi place inceputul.ai facut structura forte buna.gen ai inceput cu definitiile,apoi ti-ai zis parerile.incheierea ar mai fi putut fi lucrata.
uite ce zic eu despre timp.este improvizata,si mi-a venit chiar acum...TIMPUL ESTE,IAR NOI NU. poate ca e doar o tampenie,dar mie imi place.timpul ne umileste,pentru ca nu numai ca nu se lasa condus,dar ne conduce pe noi.timpul,cel mai adesea insuficient,ne preseaza.in nemernicia lui,ne schimba,pentru ca in final sa ne lase sa ne omoram singuri.daca nu o facem noi,se ofera el. timpul este vesnicul?hai mai rux...vesnicul nu poate fi doar timp:)il tine si pe ala.daca te uiti la the butterfly effect ai sa vezi ca timpul-trecutul-poate fi schimbat.prin actiuni in trecut prezentul se schimba. e dreptul tau sa fii sceptica in aceasta privinta,dar timpul nu e decat o dimensiune,si eu cred ca poate fi depasita.chiar crezi ca toate comentariile legate de masina timpului au fost de prisos?nu ai auzit oare de portile intergalactice. s-a demonstrat chiar ca daca te duci in spatiu in anumite zone,si stai sa zicem 2 saptamani,ai putea sa te intorci pe pamant dupa cativa ani,tu sa fi ramas tanar,iar ceilalti sa ajunga batrani.tu de felul tau,cu realitatea intiparita in creier,chiar si in imaginatie,nu stiu daca imi vei da dreptate,cu toate astea,incearca sa contemplezi asupra acestei teme.faza cu poarta spre Dumnezeu nu am inteles-o,crezi ca daca timpul s-ar opri aici,s-ar opri si pentru Dumnezeu,crezi ca el exista doar prin noi?metafizica asta...:))
cat despre fraza de final...as zice ca noi trecem prin timp de fapt,si nu el prin noi.:P
foarte tare postul oricum:D

Andra Irena spunea...

chiar imi place ....si ma bucur ca in sfarsit ai inceput sa mai postezi si tu:))...
hmm..cat despre timp...mi se pare ca niciodata nu am suficient...
asta mai putin in momentele in care vreau sa plec de acasa..si mai este asa mult..ehh..atunci mi se pare ca am prea mult...