marți, 30 iunie 2009

Idei dezordonate

Un nou inceput …si apoi iar un sfarsit..iar un nou inceput..iar un sfarsit..tot timpul o luam de la capat ca si cum ne-am reinnoi ca si cum am fi altii ca si cum am lua-o de la capat...ca sa ajungem in acelasi punct si sa se repete ..si da e adevarata vorba ca istoria se repeta...asta e si defectul ei:)) (legile lui Murphy)
Eu ajung intr-un punct mortem....si trebuie sa trec peste un obstacol, peste o linie, peste un finish..si o iau de la inceput..sper ca o iau de la inceput....doar ca ma amagesc..e acelasi lucru..decorul ramane acelasi doar personajele se schimba:))..ma simt fara vlaga, ma simt fara putere.. eu cad si eu ma ridic..eu ma demoralizez si eu ma imbarbatez..da..as vrea eu sa fie asa..doar ca eu cred in asta..tu te bagi intr-o chestie tu te scoti..la fel de usor ai intrat si viceversa...
Uneori am senzatia ca as vrea sa o iau de la capat..si nu intr-un singur domeniu..toata viata..desi nu stiu daca ar fi mai buna ca asta...si totusi imi iubesc viata ptr simplu motiv ca este a mea..iar persinajul principal sunt chiar eu..ma intrebi ce lucruri bune as face sau ce greseli...uneori insasi viata mi se pare ca este un cliseu, mai ales daca ma gandesc la religia budista..in care adeptii cred in reincarnare. Ne nastem,murim..ne nastem, murim...ne nastem,murim...astea sunt doar extremele pentru ca nu ma leg de continut...ideea e ca venim pe lume ca sa plecam..ideea este ce anume lasam pe pamant?sunt miliarde de oameni in lumea asta si eu ma intreb..cum doamne lasa fiecare ceva?ceva semnificativ..unii ne nastem sa fim gloriosi unii sa ca sa fie mediocrii..unii se nasc sa inventeze unii se nasc ca sa stea....unii pur si simplu se nasc pentru ca asa le-a fost scris...cu totii avem un destin..bun sau rau...ala e..multi incearca sa lupte contra destinului..eu cred ca nu e asa..eu cred ca destinul lor este acela de a crede ca tu lupti contra sa dar asta e doar impresia..ala e destinul tau...e doar o fatada...e ceea ce vrei tu sa crezi..

Niciun comentariu: