luni, 8 iunie 2009

Vacanta

Urmeaza vacantaaaa..daaa cu trenuu din frantaaa=))) aha aha=))) parca as avea 5 ani..oricum detalii:-j..adica e bn sa fii copil..cat inca mai poti:D..acuma cand recitesc fraza …era defapt vine vacanta da ma rog am schimbat-o eu un pic=)))…
Nu stiu care este scopul sau subiectulu acestui post dar tin sa anunt ca sunt pedepsita..cunoscutii stiu asta..oricum nu citeste nimeni postul asta decat andra si romina dar ele stiu déjà..urat e ca mi s-a sutit cartela..si cine a facut asta?mama..ma rog defapt a sutit-o pe fata..adica in fata mea=)) ma rog cica o sa stau toata vacanta in casa=))..maj care au auzit asta i-a bufnit rasu “lasa ruxi ca te vad yo peste 2 saptamani cum dai telefon si hai ma pana in parcu cutarescu ca sunt cu Xulescu mai adu si tu pe cineva”..ma rog..o m trai si om vedea…ce sa mai zic maine se termina LMT-ul si p e 18 dau examen la spaniola..aflasi acuma vreo 3 zile=))) vacanta asta am planuri..sa citesc si eu macar 10 carti..sa ma duc la inot…sa imi iau abonament si sa imi fac abonament la aerobic..asta o sa fac saptamana asta…ah si sa fac jogging in 23 da asta pla 9 ca nu pot mai devreme:D=))m-a epuizat destul liceu un an de zile..acuma TIME OUT:D…de calatorit…la costinesti in tabara si in tabara in Bulgaria…cred ca ma lasa pana la urma la costinesti..ah tata asta face minuni chiar daca uneori ma mai enerveaza..si vor si ei sa mearga vreo 5 zile p undeva si cum p mn nu ma lasa sub nici o forma acasa(ca cik nu are incredere in mn ca nuj c naiba am facut ult oara:am kemat-o p feli sa doarma la mn si nu i-am zis..ce crima..cred ca ar trb sa ma sinucid:-s..mda..what can I say prostia e in floare=)) )asa ca o sa vin si yo=)))..partea naspa e ca nu o sa mai raman singura..urat asa..ee supravietuiesc eu=))
De ceva timp incoace starile mele se schimba ft des(ce chestie=)) parca at fi o problema nationala=)) ) cel putin asa mi s-a zis in repetate randuri…uneori st ft happy si altadata as bate pe cineva:D sau nu=))…si tot eu st aia anormala ciudata ironica sictirita mofturoasa rece prea degajata cea care nu face nmk si yo mai stiu ce..si zice-ti voi?este correct?:(((..eu zic ca este un complot:-s..unu mare..cred ca ar trb sa fug..cat mai pot:-s=)))))
Post dedicat celor care il citesc:*:*:*
Primiti o guma de la mine:>=))

3 comentarii:

Romina spunea...

imi vreau guma:))
comentez alta data:))pe lung:))

ZeXe spunea...

Crima comisă când nu ai spus cine a dormit la tine când ai rămas singură acasă este doar un pretext pe care-l folosesc acum părinţii tăi ca să nu te mai lase singura acasă şi să te ia in vacanţa, cât despre pedepse nu ştiu ce sa spun. Oricum văd că eşti numai un zâmbet toată. Iţi urez vacanţa placută.

Andra Irena spunea...

de cand nu am mai intrat p blog observ ca ai mai postat si tu..ceea ce este mai..foarte, dar foarte bine:))
aa..si am mai observat ca mi-i lasat in ultimul timp commnuri peste tot:)) ceea ce iarasi imi place:))
nu de alta dar in ultimul timp unii nu au timp sa mai lase commuri...prea ocupati..ca deh...
asa..sa revin la postul tau...
privind pedeapsa..e ok..adica doar ieri ai fost cu mn si cu irina sa inotam..dci nu esti chiar asa de foarte pedepsita=))
:D