vineri, 21 mai 2010

Pentru ca roata se invarte!!

Si uite asa am incalecat pe o sa si de abia va spun povestea mea.Si uite asa mi am mai luat inca o tzeapa...intra si iese pe partea
cealalata ca nu merge asa una din cand in cand..avalansa:))Adica am si eu o zi frumoasa..soare pe cer, fetite frumoase tot ce vrei si bum...shit happens!!! si des chiar.Simt cum se succed
sentimentele in mine..am ajuns de la nervi la starea mea initiala cea de toate zilele si asta ptr ca nu merita...ptr ca NIMIC nu merita:))...nu intreba de ce...unele lucruri au fost ca sa fie asa..si asa e mai bine. Orice s-ar intampla exista o lumina la caaptul tunelui( poate am vointa si atat dar eu sper ca nu).
Si cum ziceam...o teapa printe altele...si iar risc sa ma repet..defapt chiar o fac.De fiecare data cand incerc sa fiu draguta si sa las de la mine ma lovesc..nu de un zid ..de un beton armat..dar lasa ca si altii s-au lovit.Sa moara capra vecinului
de nu e asa..:>:>:>:>...si se intoarce roata..inzecita inzecita..si inca ma pregatesc ptr ce va urma dar stai lin nu am sa mor nu ai sa scapi de mine( nu ai tu norocu asta).Sunt inca aici si energia vibreaza in mine...si da sa mor eu daca nu e asa=)))(de aia nu prea am eu stare de obicei
)...Probabil ca de la sentimentele mentionate mai sus iar am ajuns la confuzie..banal...sau poate la sentimentul de acceptare a realitatii.Imi place cand ma loveste..vreau sa rad...vreau sa rad pana nu mai pot respira.Romina unde esti?:)))....iara pic in capcana..sau gaura neagra cum preferi, desi
daca st pe cale sa pic in gaura neagra e mai grav..e posibil sa nu ma mai intorc.Of da stiu ca ma iubesti la fel cum te iubesc si eu pe tine..of doamne as fi jurat pana acuma ca nu am nevoie de sentimentul de siguranta.Am mintit..am nevoie dar nu permanent e o diferenta pe care majoritatea nu o vad si evident daca nu vezi crezi ca nu exista..si mai e inca o chestie...unii nu l arata.
Pentru ca sunt prea ocupati..si eu sunt ocupata dar nu cu cine trebuie...ah si iar se invarte roata.. a naibii roata..da s-o mai opreasca cineva!!!ce e aicea??

Un comentariu:

Romina spunea...

baloo...m-ai socat!roata se invarte!cine ar fi crezut?!:O

sunt aici,normal ca sunt aici. eu mereu sunt aici dar tu nu ma mai vezi.unele lucruri sunt stabile,de fapt majoritatea,doar ca noi le omitem,le trecem cu vederea,de aici si surpriza.(neplacuta)

si nu ai totusi suta de ani ca sa ne zici povestea ta!dadadada.stiu si eu asta cu NIMIC nu merita. e fals...dar ajuta mult!exista luminita cum sa nu existe?da nu exista tunel=))noi traim in luminita,deci nu mai are ce luminita sa apara,poate doar intuneric mic cat ar fi luminita de la capatul tunelului,asa apare farama de intuneric pt ca noi ne aflam in lumina,dar nu ne dam seama. si pentru ca sunt in cantitati foarte mici si asmnatoare avem tendinta sa le confundam,si sa le urmam.poti avea senztia ca te indrepti spre luminita de la capatul tunelului cand de fapt esti in drum psre intunericul de la capatul luminii.da..ai doar vointa.dar intentia conteaza!


TEAPA,pentru mine.fara tz.lasa draga ca nu a inviat vlad tepes,tu primesti tepe create de tine.nu primesti inapoi inzecit.primesti cat dai.si tu nu iti dai seama ca faci rau aiurea,te intrebi ce ai facut.intrebarea se poate pune si ce nu ai facut?si trebuia sa faci.

dadadada.energia vibreaza in tine.bine ca nu zici ca iti clocotesc hormonii sau nervii:)).hai ma rux.postul asta putea fi mai artistic,dar se vede de la o posta ca te-ai descarcat de o furie daia...daia.beton armat...pai tu nu vazusi ca tot bucurestiul e asfaltat?preferai sa dai de noroi ca la tara?

hai baloo trezeste-te,trebuie sa iti traiesti problemele,rahaturile,chestiile astea naspa care iti fac viata.culmea e ca tot o sa iti para rau atunci cand o sa se termine,pentru ca in apropierea sfarsitului vei invata sa te bucuri de toate lucrurile astea marunte,care voi fi atat de rare...


p.s.:te iubesc,adu-mi draq geaca!