vineri, 21 mai 2010

Un nou inceput

Imi place noaptea o ador o simt pana in interiorul meu. Cred ca ma atrage intunericul desi se presupune caci caut o luminita prin bezna
Am putea privi impreuna cerul..dar eu o sa vad luna iar tu s-ar putea sa vezi luceafarul. te as lua de mana dar ai mana rece..ca a mea.te as strange in brate
dar mai bine as imbratisa un animalut de plus...te as saruta dar si o stanca e mai calda...totusi eu ma intreb...tie nu ti e frig?eu deja dardai...ca un gentleman
ce esti imi oferi hanoracul..deja simt mirosul de parfum ieftin care o sa se impregneze in parul si pielea mea...ma simt de parca as fi marcata si asta imi confera un sentiment neplacut de apartenenta..
nu ti am apartinut nu ti apartin si nici nu o sa ti apartin...asta sa fie clar...te uiti la mine cu privirea aia rece si mustratoare...imi reprosezi iar...eu ma intreb...chiar iti place sa ti racesti degeaba gura?
inteleg ca ti place sa vorbesti cu mine dar sa nu exageram...pe deasupra mai mai si tragi de mana...nu vin nicaieri cu tine...as fi venit...da as fi venit oriunde...dar acum lucrurile s-au schimbat...poti sa te duci singur iti zic eu ca e mai bine
poti sa pleci...chiar..de ce mai stai?..stai si te uiti la mine...nu am fost destul de clara?poti sa pleci...da ma mint singura ca nu mai am nevoie de tine...ca mi e bine fara tine..daca nu mi e bine acuma oricum o sa mi fie..pleaca..mai repede..nu mi zi nimic doar pleaca mai repede...ti am mai zis ca urasc despartirile?eh afli acum..
ah..chiar ai plecat...si nu o sa te mai intorci..nu?..mai bine...pleaca si nu te uita inapoi...cred ca o sa mi fie dor de tine...
sper sa ti aduci aminte de mine...fata care iubeste cand se intoarce cu spatele

Un comentariu:

Romina spunea...

baloo iubeste...si incearca sa nu o mai faca...parca ar fi unul din posturile mele...:))ce trist...:))